Αποστολές / Επιστροφές

Οι παραγγελίες μας αποστέλλονται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής & TAS Courier.

Υπηρεσίες Ταχυμεταφορών Εσωτερικού Courrier – Ελλάδα

Πανελλαδική Κάλυψη

Χρέωση (€ εως / Kg)

Ενδεικτικός Χρόνος Παράδοσης

Παραγγελίες έως € 45,00

€ 2.00

1-3 ημέρες

Παραγγελίες άνω των € 45,00

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

1-3 ημέρες

Κόστος υπηρεσίας Αντικαταβολής για την Ελλάδα: € 2.00 (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες από € 45,00 και άνω).

Τα προϊόντα αποστέλλονται συνήθως σε 1-3 εργάσιμες ημέρες (αν δεν υπάρξει πρόβλημα έλλειψης) μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Μπορείτε να ελέγχετε το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας, ελέγχοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα τις πληροφορίες λογαριασμού σας. Αφού η παραγγελία σας αποσταλεί από εμάς, θα λάβετε σχετικό email με αναλυτικές λεπτομέρειες. Βεβαίως μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο sales@beautyhair.gr για οποιεσδήποτε πληροφορίες χρειαστείτε.

* Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, www.beautyhair.gr καμία ευθύνη δε φέρει για καθυστερήσεις αποστολών για τις οποίες ευθύνεται η κάθε μεταφορική εταιρία.

Επιστροφή Παραγγελίας

Ελπίζουμε ότι είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που λαμβάνετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.beautyhair.gr, αλλά αν πρέπει να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν, σας προσφέρουμε τις παρακάτω επιλογές:

1. Εάν το προϊόν σας είναι ανεπιθύμητο ή έχετε αλλάξει γνώμη:

Καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2108145387 για να κανονίσετε την επιστροφή του προϊόντος.

Είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση της παραγγελίας σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία την οποία παραδόθηκε σε εσάς το προϊόν. Σας συνιστούμε να αποκτήσετε μια απόδειξη παραλαβής αποστολής όταν στέλνετε το προϊόν σας πίσω σε μας. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι όλα τα αντικείμενα που επιστρέφονται είναι πλήρης, με την αρχική συσκευασία και αποστέλλονται με ασφάλεια.

Παρακαλώ σημειώστε: Εάν το προϊόν επιστραφεί σε μια κατάσταση η οποία δεν είναι πλήρως δικαιολογήσιμη  ή η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση της παραγγελίας. Αυτό δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Δεν θα επιστρέψουμε τα ταχυδρομικά τέλη. Το κόστος της επιστροφής μίας παραγγελίας (εάν το προϊόν δεν είναι ελλατωματικό) είναι δική σας ευθύνη και το εν λόγω κόστος δεν επιστρέφετε.

Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και μπορεί να είναι της τάξης του 20%-50%.

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ μπορούμε να αξιώσουμε αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλειπή ή με φθορές.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Αντικαταστάσεις προιόντων γίνονται δεκτές μόνον για προϊόντα τα οποία επιστρέφονται αχρησιμοποίητα στην πλήρη και αρχική τους συσκευασία, ενώ τα μεταφορικά έξοδα (αν υπάρχουν) βαρύνουν πάντοτε τον αγοραστή.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία μας αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

2. Εάν το προϊόν σας είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο:

Κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατό για να εξασφαλίσουμε ότι το προϊόν σας θα φτάσει σωστά και σε άριστη κατάσταση. Μερικές φορές, όμως, τα λάθη συμβαίνουν και θέλουμε να είμαστε σε θέση να τα επιλύσουμε για σας το συντομότερο δυνατό.

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2108145387 ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση sales@beautyhair.gr για να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.

Επίσης, να αναφερθεί με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

3. Εάν σας έχει σταλεί λάθος προϊόν:

Κάνουμε πάντα το καλύτερο για να εξασφαλιστεί ότι θα λάβετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει.

Πάραυτα, σε περίπτωση που λάβατε διαφορετικό προϊόν από ότι είχατε παραγγείλει, καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2108145387 ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση sales@beautyhair.gr για να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.

Αναφέρετε με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή, την ανταλλαγή ή την αντικατάσταση έως ότου λάβουμε πίσω το προϊόν σας. Εάν σας έχει σταλεί λανθασμένη παραγγελία, τότε μπορούμε να σας παρέχουμε με ένα Δελτίο Επιστροφής ώστε να μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας πίσω σε μας δωρεάν. Το Δελτίο Επιστροφής αποστέλλετε σε κάθε παραγγελία.

Βεβαιωθείτε ότι όλα τα προς επιστροφή προϊόντα είναι ανέπαφα, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους και ότι αποστέλλονται με ασφάλεια.

4. Επιστροφές δεμάτων / άρνηση παραλαβής:

Σε περιπτώσεις όπου μία παραγγελία δεν παραδίδεται στον τελικό παραλήπτη με ευθύνη ή από αμέλεια του ιδίου, το beautyhair.gr δε θα αποστέλει ξανά την παραγγελία και διατηρεί το δικαίωμα να μην αποστείλει καμία άλλη μελλοντική παραγγελία στο ίδιο πρόσωπο. Στις περιπτώσεις των αποστολών με τη μέθοδο της αντικαταβολής και τις οποίες ο πελάτης από δική του ευθύνη ή αμέλεια δεν παρέλαβε και επιθυμεί να του αποσταλλεί ξανά, τα έξοδα αποστολής θα ανέρχονται στα 9€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), τα οποία περιλαμβάνουν το κόστος των δύο αποστολών και της μίας επιστροφής στο κατάστημα ενώ η πληρωμή του συνολικού ποσού της παραγγελίας θα πραγματοποιείται μόνο μέσω κατάθεσης του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό του beautyhair.gr.

Αποζημίωση Επιστροφών

Όταν το προϊόν επιστρέφεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών το κόστος της παραγγελίας θα καταβληθεί στον ίδιο λογαριασμό ή στην ίδια πιστωτική ή χρεωστική κάρτα με την οποία πραγματοποιήσατε την εξόφληση της παραγγελίας σας. Η αξία της επιστροφής θα είναι η ίδια με το κόστος της παραγγελίας που καταβάλετε.

Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο

Πολιτκή του καταστήματός μας είναι η αποστολή δεμάτων ΜΟΝΟ με απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση τιμολογίου, θα πρέπει να γίνει κατάθεση με τραπεζικό έμβασμα το σύνολο του ποσού για να αποσταλεί το δέμα.

Παραγγελίες  με αντικαταβολή άνω των € 100,00

Για παραγγελίες που το ποσό της αντικαταβολής υπερβαίνει τα € 100,00, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον πελάτη να κάνει κατάθεση του ποσού σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς ή να πραγματοποιήσει αγορά με κάρτα για να διεκπεραιωθεί η παραγγελία.